zesde stop: SAN JUAN, PUERTO RICO - Reisverslag uit San Juan, Puerto Rico van Rowena Binksma - WaarBenJij.nu zesde stop: SAN JUAN, PUERTO RICO - Reisverslag uit San Juan, Puerto Rico van Rowena Binksma - WaarBenJij.nu

zesde stop: SAN JUAN, PUERTO RICO

Door: Rowena Binksma

Blijf op de hoogte en volg Rowena

17 Maart 2007 | Puerto Rico, San Juan

San Juan was eigenlijk onze laatste stop van onze eerste cruise. En omdat we de laatste dag van onze tweede cruise week toch weer in San Juan zouden afstappen, hadden we besloten om onszelf eens een lekker dagje te verwennen op de boot zelf. altijd leuk om weer mensen te zien stressen die op zoek zijn naar hun hut of eerst naar de bar, hadden wij vroeger (vorige week) en wij weten nu hoe groot de boot is en dat je echt wel minimaal een week nodig hebt om het schip te verkennen. dit was dan ook een hele leuke dag en inderdaad veel nieuwe mensen die binnendruppelden zoals wij de eerste dag. we hadden er lekker weer bij en lagen heerlijk met een pina colada aan het zwembad / hottub / bar / groot screen met goeie film.... af en toe eens in de benen om te genieten van een heerlijke maaltijd die door veel en goed personeel voor ons klaar gemaakt werd.... (ja, we deden net als of het onze boot was hoor ;-)) toch ook aardig dat deze koks voor de rest gekookt hadden. heeeeel vervelend vakantie, nu ik dit schrijf, verlang ik dan ook weer erg terug naar die tijd.,,,