De laatste volle dag op de Crown Princess,.. - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Rowena Binksma - WaarBenJij.nu De laatste volle dag op de Crown Princess,.. - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Rowena Binksma - WaarBenJij.nu

De laatste volle dag op de Crown Princess,..

Door: Rowena Binksma

Blijf op de hoogte en volg Rowena

23 Maart 2007 | Aruba, Oranjestad

Helaas, helaas, aan al het leuke komt al veel te snel een einde..... (en de vakantie is zelfs nog niet helemaal afgelopen. maar het is van af nu nog een keer de gordijntjes open trekken en dan zien we nog een eiland en dat is onze 'afstap basis" Puerto Rico.
dussssss deze dag is het nog eens extra genieten van alle gemakken van wat de crown princess ons biedt..... en dat hebben we dan ook gedaan, we zijn naar de officiele crown auction geweest, ai...
en naar verschillende voorstelling, een comediant, erg grappig en een dans show, tussendoor zwemmen, zonnen, vooral veel eten, en drinken en 's avonds naar de after cruise party, zo noem ik het dan maar even, volop entertainment en niet eens aan de 'golf simulator' toegekomen...
zoals ik dit schrijf lijkt het zo een promotie stukje voor deze cruise line. maar ik kan niet (en ik denk ook dat ik wel voor Nico mag spreken) anders zeggen dat het gewoon helemaal geweldig was. heel vriendelijk personeel, als ze ergens zin in had kon je het krijgen en als je geentertaind wilde worden kon dat ook maar als je niet mee deed was dit ook prima. de hut was knus en netjes en elke avond bracht Miquel ons een nieuw chocolaatje voor op het kussen.... Het was gewoon geweldig en zeker aan te raden.