zevende stop: (helaas weer) St. Thomas - Reisverslag uit Charlotte Amalie, Amerikaanse maagdeneilanden van Rowena Binksma - WaarBenJij.nu zevende stop: (helaas weer) St. Thomas - Reisverslag uit Charlotte Amalie, Amerikaanse maagdeneilanden van Rowena Binksma - WaarBenJij.nu

zevende stop: (helaas weer) St. Thomas

Door: Rowena Binksma

Blijf op de hoogte en volg Rowena

18 Maart 2007 | Amerikaanse maagdeneilanden, Charlotte Amalie

Eigenlijk zijn de gegevens al bekend, omdat we dit eiland al een keer eerder hebben aangedaan, dus dit keer kan ik hier wat korter over zijn.
Omdat we al een indruk van het eiland hebben gehad en toch geen geld hadden voor alle diamanten die ó zo goedkoop en de beste prijs van het eiland (in iedere winkel) had, zijn we gelijk maar in de rij aangesloten van de mensen (de halve cruise boot, we misten nog net ons polsbandje maar deze was in de vorm van "iedereen heeft de zelfde, blauw met wit gestreepte "cruise handdoek"... daaraan waren we dus errug herkenbaar... )die op de bus stonden te wachten die naar het strand ging. Op het strand was het dus erg druk met cruise gangers omdat dit een van de BESTE stranden van het eiland was..... ha ha gelukkig kregen de buschauffeurs vast geen commissie..... maar we hadden de snorkel setjes mee en kwamen er achter dat St. Thomas een heel mooi eiland is!!! ONDER WATER!!!! echt fantastische visjes die allemaal heel dicht bij je kwamen zwemmen. dus dat maakte het weer helemaal goed. Nogmaals heel leuk eiland dus... ;-)